Entreprenør

Zirius leverer bransjeløsninger mot mange typer entreprenører, eksempelvis maler, murer, rør, elektro, ventilasjon, blikkenslager, glassmester og bygg. Kombinerer ordreflyt med prosjekt, regnskap, logistikk og timefangst i ett brukervennlig system. Prosjektstyringsverktøyet setter prosjektleder i sentrum.

Kr

Muligheter med Zirius for entreprenører

Løsning for prosjektleder
Løsningen for bransjer som jobber prosjektorientert
Integrasjon mot ordre- og timeregistrering
Gode prosjektrapporter
  • Løsning for prosjektleder

    Zirius har funksjonalitet spesielt laget for å gi prosjektleder kontroll på sine prosjekter. Prosjektleder får eget dashboard, hvor de raskt og enkelt har tilgang på all informasjon.

    Løsning for prosjektleder
  • Løsningen for bransjer som jobber prosjektorientert

    Zirius har løsninger for bedrifter og bransjer som jobber ut fra prosjekt, som håndverkere, betongentreprenører og glassmestere.

    Løsningen for bransjer som jobber prosjektorientert
  • Integrasjon mot ordre- og timeregistrering

    Tett integrasjon med flere ordre- og timeregistreringssystemer gjør at man kun trenger å vedlikeholde ett system, og får en effektiv synkronisering av ordre/prosjekt ut til de som jobber ute på service/prosjekt.

    Integrasjon mot ordre- og timeregistrering
  • Gode prosjektrapporter

    Gode prosjektrapporter med drilldown på bilagsnivå gjør at du alltid kan ha oversikt over status på prosjektene.

    Gode prosjektrapporter

Prosjektstyring for entreprenører

Zirius Entreprenør har løsninger som gjør at prosjektleder og ansatte til enhver tid har kontroll på prosjekter og leveranser.

Håndverkere som maler, murer, rørlegger, elektro, ventilasjon, blikkenslager, glassmester og bygg bruker gjerne vår ordreflyt mot Handyman og SpeedyCraft. Entreprenører innen maskin, bygg og anlegg bruker vår prosjektmodul blant annet for funksjonalitet rundt mann og maskin.

Prosjektstyringsverktøyet setter prosjektleder i sentrum. Økonomisk prosjektinformasjon samles på tvers av avdelinger i én helhetlig løsning. Zirius har egne løsninger for timeregistrering, i tillegg til meget gode toveisintegrasjoner mot flere timesystemer som SmartDok, ProResult med flere, som gjør at du kun trenger å vedlikeholde data på ett sted. Kombinerer ordreflyt med prosjekt, regnskap, logistikk og timefangst i ett brukervennlig system.

  • Legg inn kostnads- og salgsbudsjett på prosjektene fordelt på arbeidsaktiviteter
  • Samle inn kostnader i form av timer (mann / maskin), materiell eller inngående bilag
  • Fakturer ut fra avtalt fastpris eller løpende ut fra forbruk
  • Se i ettertid hvordan det gikk på hver aktivitet i prosjektet
  • Bruk rutiner som underprosjekt, tilleggsordre (endringsmelding), vurdering av etterslep, viderefakturering med bilag, innestående på egen konto og mange flere nyttige funksjoner for oversiktlig og effektiv prosjektstyring

Contractor

Produkter i bransjeløsningen

Prosjektstyringssystem

Prosjektstyringssystem som gir prosjektleder og ansatte kontroll på alle faser av prosjektet – fra budsjett og tilbud til ferdigstilling.
Les mer

Anleggsregister

Bruk Anleggsregister i Zirius for å holde oversikt over anleggsmidler og inventar. Lei ut anleggsmidler og ha full regnskapssporing på all aktivitet.
Les mer

Lagerstyring og logikk

Kontroll på lagerstyring og logistikk. Zirius har et vareregister som er rikt på muligheter, og fleksibel ordrehåndtering, hvor flyten tilpasses bedriften.
Les mer

Timeregistrering

Timeregistrering med app eller i sky. Timene importeres til regnskap eller lønnssystemet. Timefangst med Zirius Timer er enkelt og tidsbesparende.
Les mer

REFERANSEKUNDER

Suksesshistorier

  • Zirius Prosjekt gir oss enkelt total oversikt over den økonomiske fremdriften i prosjekter. I tillegg har vi til enhver tid full kontroll over maskinparken med rutinen for anleggsmidler.

  • Zirius har gitt oss mulighet til å alltid ha fullstendig oversikt over alle kostnader og inntekter. Dokumentbehandling og prosjektstyring har aldri vært lettere.

  • Zirius gjør det enkelt for oss å ha full oversikt i alle ledd. Varer plukkes lett opp via håndholdt enhet mens vi er ute på oppdrag, og ordrene synkes til fakturering umiddelbart etter at jobben er gjort.

Kontakt oss











Vi vil gjerne høre fra deg!


Kontakt oss på telefon:
+47 400 07 707

Skreddersydd løsning for din bedrift? Les mer her