Oppdatering Zirius Portal 23.08.2018

Det er lagt ut oppgradering av Zirius Portal med følgende punkter:
  • Faktura:
    • EHF forsendelse: Det er lagt inn forbedring på rutine for omsending av EHF faktura hvis den feiler første gangen.
  • Bilag:
    • Visning inngående bilag: Det er lagt inn konvertering av Html format til PDF ved innleggelse av nytt bilag.
  • Bank:
    • OCR / eGiro: Det er lagt inn rutine for å resette sendt status på innbetalinger (OCR / Cremul) hvis det er innbetalinger som vises i Zirius Portal men ikke er oppdatert til regnskap i Zirius.
    • Aktivering av OTP: Ved aktivering av engangspassord (OTP – One Time Password) for godkjenning av betalinger, blir det nå automatisk sendt ut en e-post til bruker når registrering er godkjent av Zirius.
  • Timer:
    • Registrere timer på flere dager: Det er lagt inn ny rutine for å kopiere timeføring over flere dager (kryss bak dato).
    • Ny prosjektleder rolle: Det er lagt inn ny rolle i Brukerkobling for prosjektleder. En prosjektleder kan føre og godkjenne timer på andre ansatte lik administrator, men ikke endre på oppsett eller firmaopplysninger.
    • Timerapport bruker: Det er gjort endring slik at timerapport ansatt er like detaljert som timerapport som kan kjøres av administrator, bortsett fra at den for ansatt kun kjøres for egen bruker.
  • Lønn:
    • Feriepenger (fase 1): Lagt inn ny rutine for håndtering av feriepenger.
    • Lønnsarter: Det er lagt inn flere lønnsarter i lønnsmodulen som er godkjent mot overføring mot A-melding.
    • Lønnsslipp: Det er lagt inn nytt menypunkt i hovedmenyen for å gjøre lønnsslipp lettere tilgjengelig for ansatte.
  • Diverse:
    • Aktiverings e-post: Det er gjort en gjennomgang for å standardisere e-poster som sendes ut til brukere ved opprettelse eller invitasjon av nytt firma.
MENY